alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Jak mogę zresetować hasło?

PRZEZ ADIDAS RUNTASTIC
Możesz zresetować hasło w aplikacjach adidas Runtastic: adidas Running by Runtastic i adidas Training by Runtastic oraz na stronie Runtastic.com, stosując się do następujących instrukcji.
 
PRZEZ ADIDAS
Możesz też zresetować hasło w aplikacji adidas lub na stronie adidas.pl, wykonując poniższe kroki:
1. Wejdź na stronę logowania na konto. 
2. Kliknij „Nie pamiętasz hasła?”  
3. Wprowadź adres e-mail swojego konta adidas. 
4. Kliknij „Wyślij”. 
5. Znajdź e-mail potwierdzający zresetowanie hasła w swojej skrzynce.
6. Otwórz go i kliknij „Potwierdź”.
7. Wprowadź nowe hasło.
8. Kliknij „Zmiana hasła”.
 
aplikacje adidas i CONFIRMED
1. Wejdź na swój profil poprzez pasek nawigacyjny
2. Przejdź do 'Ustawień'
3. Kliknij 'Dane osobowe' 
Postępuj zgodnie ze wskazówkami.
 
Gratulacje! Nowe hasło zostało utworzone. Wyślemy do Ciebie e-mail potwierdzający dokonanie zmiany.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00