Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

Ostatnio zmienione: 11/12/20
Złożono zamówienie w naszym sklepie internetowym i otrzymano niewłaściwy produkt. To bardzo niekomfortowa sytuacja. Przepraszamy, jeśli tak się stało! Prosimy wejść na naszą stronę internetową i zgłosić zwrot, a następnie ponownie złożyć zamówienie. Niestety, nie jesteśmy w stanie przeprowadzić takiej bezpośredniej zamiany poprzez naszą stronę internetową.

Jeśli otrzymano odpowiedni produkt, ale w złym rozmiarze, możesz wymienić produkt na inny rozmiar. Jeśli otrzymasz niewłaściwy rozmiar, choć zamówiono właściwy, po prostu skontaktuj się z nami i pomożemy Ci wymienić na zamówiony rozmiar.

Jeśli produkt został zakupiony w stacjonarnym sklepie adidas, możesz go zwrócić lub wymienić w tym samym sklepie w terminie określonym w warunkach zwrotów. Obowiązują tu warunki dotyczące zwrotów w sklepach stacjonarnych.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00