Co zrobić, jeżeli kod z vouchera nie działa?
Ostatnio zmienione: 29/05/19
Czasami po wpisaniu kodu pojawia się informacja, że kod jest nieaktualny lub nie został rozpoznany. Jeśli kod jest nieaktualny, nie może już zostać użyty. Jeśli nie został rozpoznany, spróbuj następujących sposobów, by rozwiązać ten problem:
Najpierw sprawdź, czy prawidłowo używasz vouchera. Przeczytaj regulamin, do którego link znajduje się na dole e-maila. Sprawdź również, czy do wszystkich produktów znajdujących się w Twoim koszyku można użyć kodu promocyjnego – niektóre produkty nie wchodzą w skład ofert związanych z kodami promocyjnymi. Sprawdź też, czy Twój voucher nie oferuje zniżki w sklepach stacjonarnych – taki voucher nie może zostać wykorzystany w sklepie internetowym.
Jeśli nie wystąpiła żadna z powyższych przyczyn, sprawdź, czy nie została popełniona pomyłka podczas przepisywania kodu z vouchera. Bardzo łatwo jest popełnić błąd, jeśli wpisujesz kod. Najczęstszymi pomyłkami są:
Najpierw sprawdź, czy prawidłowo używasz vouchera. Przeczytaj regulamin, do którego link znajduje się na dole e-maila. Sprawdź również, czy do wszystkich produktów znajdujących się w Twoim koszyku można użyć kodu promocyjnego – niektóre produkty nie wchodzą w skład ofert związanych z kodami promocyjnymi. Sprawdź też, czy Twój voucher nie oferuje zniżki w sklepach stacjonarnych – taki voucher nie może zostać wykorzystany w sklepie internetowym.
Jeśli nie wystąpiła żadna z powyższych przyczyn, sprawdź, czy nie została popełniona pomyłka podczas przepisywania kodu z vouchera. Bardzo łatwo jest popełnić błąd, jeśli wpisujesz kod. Najczęstszymi pomyłkami są:
- Dodatkowe spacje, niewłaściwe lub przestawione znaki.
- Starannie przepisuj kod znak po znaku. Sprawdź, czy nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock. Wielkich liter używaj tylko tam, gdzie jest to konieczne.
- Sprawdź, czy cyfra 0 nie jest zamieniona z literą O lub na odwrót oraz litera I z cyfrą 1.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |