Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Ostatnio zmienione: 26/08/19
Produkty zakupione w sklepie internetowym adidas
Zamówiono coś na stronie adidas.pl i trzeba wymienić na inny rozmiar? Na tej stronie dowiesz się, jak łatwo można to zrobić.  Prosimy pamiętać, że zwrot nie jest możliwy, jeśli zamówiłeś produkt online na stronie adidas innego kraju.  
Jeśli zamówienie zostało złożone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktować się osobiście z personelem.  
Aby zwrócić zamówienie złożone na stronie adidas.pl, należy: 
  1. Wybrać właściwy rozmiar i sprawdzić jego dostępność na stronie 
  2. Skontaktować się z działem obsługi klienta adidas w sprawie wymiany 
  3. Jeśli wymiana Twojego zamówienia jest możliwa, otrzymasz darmową etykietę wymiany.  Po jej otrzymaniu, masz 7 dni na dokonanie darmowego zwrotu produktu. Jeśli w tym czasie nie zwrócisz zakupionych rzeczy, Twoja wymiana będzie anulowana.  
  4. W momencie otrzymania wymienianych produktów, prześlemy Ci nowe rzeczy standardową wysyłką. Otrzymasz także e-mail z linkiem monitorowania zamówienia. 
  • Prosimy pamiętać, że produkty personalizowane nie podlegają wymianie, a wszelkie wymiany są uzależnione od dostępności danego produktu. Jeśli w międzyczasie zmieni się cena produktów, zapłacona przez Ciebie kwota nie ulegnie zmianie i nie otrzymasz zwrotu, ani nie będziesz trzeba dopłacać do zamówienia. Jeśli Twoje rzeczy jeszcze nie zostały dostarczone, musisz poczekać na przesyłkę, aby rozpocząć proces wymiany. 
  • Wymienione rzeczy zostaną wysłane na adres podany w początkowym zamówieniu.  Uwaga, niezależnie od rodzaju dostawy wybranego przy składaniu zamówienia, wymienione produkty przesyłamy dostawą standardową.  Jeśli wybrane zostały produkty z kolekcji, Twoje nowe rzeczy otrzymasz w taki sam sposób. 
  • Wymiany dotyczą tylko innego rozmiaru – jeśli szukasz produktu w innym kolorze, prosimy zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku takich samych artykułów i musi być zgodna z naszą polityką zwrotów. 
  • Wszystkie wymiany zależą od decyzji zespołu obsługi klienta adidas.

Produkty rezerwowane poprzez Zamów i odbierz osobiście i odbierane w sklepie adidas
Jeśli odbierasz w sklepie stacjonarnym złożoną w internecie rezerwację, możesz wymienić zamówiony produkt na inny, dostępny w danym momencie artykuł. Możesz również nie odebrać rezerwacji, w tym przypadku zostanie ona anulowana.

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas
Akceptujemy zwroty i wymiany w sklepie, w którym dokonano zakupu. Ponadto we wszystkich sklepach własnych przyjmujemy zwroty produktów zakupionych na terenie danego państwa. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 30 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY) od dnia zakupu.   

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00