Czy mogę wymienić zakupione produkty?
Ostatnio zmienione: 17/02/21
Zamówiono coś na stronie adidas.pl i trzeba wymienić na inny rozmiar? Na tej stronie dowiesz się, jak łatwo można to zrobić.
Chcesz też zwrócić produkty?
Jeśli zwracasz i chcesz wymienić produkty, możesz je zapakować do tego samego opakowania. Użyj etykiety wymiany, a nie etykiety zwrotu, aby przyspieszyć proces. Kiedy przesyłka dotrze do naszego magazynu, zwrócimy Ci pieniądze zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności. Twoja wymiana powinna być już w drodze do Ciebie.
Uwaga:
Wybrano 'Gotówkę przy odbiorze i teraz zwracasz produkty? Bezpośrednio po zatwierdzeniu Twojego zwrotu w naszym magazynie, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o przesłanie nam danych Twojego konta bankowego. Refundacja powinna znaleźć się na Twoim koncie w ciągu 14 dni roboczych.
Co w przypadku, gdy do wymiany użyję otrzymaną etykietę zwrotu?
Nie masz drukarki? Nie ma problemu, możesz skorzystać z etykiety załączonej do zamówienia. Wymiana potrwa wtedy kilka dni dłużej, ponieważ wyślemy produkty po otrzymaniu zwróconych przez Ciebie rzeczy.
Produkty rezerwowane poprzez Zamów i odbierz osobiście i odbierane w sklepie adidas
Jeśli odbierasz w sklepie stacjonarnym złożoną w internecie rezerwację, możesz wymienić zamówiony produkt na inny, dostępny w danym momencie artykuł. Możesz również nie odebrać rezerwacji, w tym przypadku zostanie ona anulowana.
Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas
Akceptujemy zwroty i wymiany w sklepie, w którym dokonano zakupu. Ponadto we wszystkich sklepach własnych przyjmujemy zwroty produktów zakupionych na terenie danego państwa. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 60 dni (lub 30 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY & IVY PARK) od dnia zakupu.
1. Wybrać właściwy rozmiar i sprawdzić jego dostępność na stronie. | 2. Skontaktować się z działem obsługi klienta adidas w sprawie wymiany. | 3. Jeśli wymiana Twojego zamówienia jest możliwa, otrzymasz darmową etykietę wymiany. Po jej otrzymaniu, masz 7 dni na dokonanie darmowego zwrotu produktu. Jeśli w tym czasie nie zwrócisz zakupionych rzeczy, Twoja wymiana będzie anulowana. | 4. W momencie otrzymania wymienianych produktów, prześlemy Ci nowe rzeczy standardową wysyłką. Otrzymasz także e-mail z linkiem monitorowania zamówienia. |
Chcesz też zwrócić produkty?
Jeśli zwracasz i chcesz wymienić produkty, możesz je zapakować do tego samego opakowania. Użyj etykiety wymiany, a nie etykiety zwrotu, aby przyspieszyć proces. Kiedy przesyłka dotrze do naszego magazynu, zwrócimy Ci pieniądze zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności. Twoja wymiana powinna być już w drodze do Ciebie.
Uwaga:
Wybrano 'Gotówkę przy odbiorze i teraz zwracasz produkty? Bezpośrednio po zatwierdzeniu Twojego zwrotu w naszym magazynie, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o przesłanie nam danych Twojego konta bankowego. Refundacja powinna znaleźć się na Twoim koncie w ciągu 14 dni roboczych.
Co w przypadku, gdy do wymiany użyję otrzymaną etykietę zwrotu?
Nie masz drukarki? Nie ma problemu, możesz skorzystać z etykiety załączonej do zamówienia. Wymiana potrwa wtedy kilka dni dłużej, ponieważ wyślemy produkty po otrzymaniu zwróconych przez Ciebie rzeczy.
Produkty rezerwowane poprzez Zamów i odbierz osobiście i odbierane w sklepie adidas
Jeśli odbierasz w sklepie stacjonarnym złożoną w internecie rezerwację, możesz wymienić zamówiony produkt na inny, dostępny w danym momencie artykuł. Możesz również nie odebrać rezerwacji, w tym przypadku zostanie ona anulowana.
Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas
Akceptujemy zwroty i wymiany w sklepie, w którym dokonano zakupu. Ponadto we wszystkich sklepach własnych przyjmujemy zwroty produktów zakupionych na terenie danego państwa. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 60 dni (lub 30 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY & IVY PARK) od dnia zakupu.
|
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |