Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Ostatnio zmienione: 22/07/20
Zamówiono coś na stronie adidas.pl i trzeba wymienić na inny rozmiar? Na tej stronie dowiesz się, jak łatwo można to zrobić.
 
1. Wybrać właściwy rozmiar i sprawdzić jego dostępność na stronie.2. Skontaktować się z działem obsługi klienta adidas w sprawie wymiany.3. Jeśli wymiana Twojego zamówienia jest możliwa, otrzymasz darmową etykietę wymiany

Po jej otrzymaniu, masz 7 dni na dokonanie darmowego zwrotu produktu. Jeśli w tym czasie nie zwrócisz zakupionych rzeczy, Twoja wymiana będzie anulowana.  
4. W momencie otrzymania wymienianych produktów, prześlemy Ci nowe rzeczy standardową wysyłką. Otrzymasz także e-mail z linkiem monitorowania zamówienia.

Chcesz też zwrócić produkty? 
Jeśli zwracasz i chcesz wymienić produkty, możesz je zapakować do tego samego opakowania. Użyj etykiety wymiany, a nie etykiety zwrotu, aby przyspieszyć proces. Kiedy przesyłka dotrze do naszego magazynu, zwrócimy Ci pieniądze zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności. Twoja wymiana powinna być już w drodze do Ciebie.  
Uwaga: 
Wybrano 'Gotówkę przy odbiorze i teraz zwracasz produkty? Bezpośrednio po zatwierdzeniu Twojego zwrotu w naszym magazynie, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o przesłanie nam danych Twojego konta bankowego. Refundacja powinna znaleźć się na Twoim koncie w ciągu 14 dni roboczych.

Produkty rezerwowane poprzez Zamów i odbierz osobiście i odbierane w sklepie adidas
Jeśli odbierasz w sklepie stacjonarnym złożoną w internecie rezerwację, możesz wymienić zamówiony produkt na inny, dostępny w danym momencie artykuł. Możesz również nie odebrać rezerwacji, w tym przypadku zostanie ona anulowana.

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas
Akceptujemy zwroty i wymiany w sklepie, w którym dokonano zakupu. Ponadto we wszystkich sklepach własnych przyjmujemy zwroty produktów zakupionych na terenie danego państwa. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 30 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY) od dnia zakupu.   
 
  • Prosimy pamiętać, że produkty personalizowane nie podlegają wymianie, a wszelkie wymiany są uzależnione od dostępności danego produktu. Jeśli w międzyczasie zmieni się cena produktów, zapłacona przez Ciebie kwota nie ulegnie zmianie i nie otrzymasz zwrotu, ani nie będziesz trzeba dopłacać do zamówienia. Jeśli Twoje rzeczy jeszcze nie zostały dostarczone, musisz poczekać na przesyłkę, aby rozpocząć proces wymiany. 
  • Prosimy pamiętać, że zwrot nie jest możliwy, jeśli zamówiłeś produkt online na stronie adidas innego kraju. 
  • Jeśli zamówienie zostało złożone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktować się osobiście z personelem.  
  • Wymienione rzeczy zostaną wysłane na adres podany w początkowym zamówieniu.  Uwaga, niezależnie od rodzaju dostawy wybranego przy składaniu zamówienia, wymienione produkty przesyłamy dostawą standardową.  Jeśli wybrane zostały produkty z kolekcji, Twoje nowe rzeczy otrzymasz w taki sam sposób. 
  • Wymiany dotyczą tylko innego rozmiaru – jeśli szukasz produktu w innym kolorze, prosimy zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie. Wymiana jest możliwa tylko w przypadku takich samych artykułów i musi być zgodna z naszą polityką zwrotów. 
  • Wszystkie wymiany zależą od decyzji zespołu obsługi klienta adidas.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00