Czy usługa 'Zamów i odbierz osobiście' jest już ponownie dostępna?

Ostatnio zmienione: 16/09/20
Usługa 'Zamów i odbierz osobiście' przez pewien czas nie była dostępna, gdyż nasze sklepy były czasowo zamknięte w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników. Związane to było z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. 

Ponieważ sklepy się ponownie otwierają, można będzie odebrać zamówienie 'Zamów i odbierz osobiście', jeśli taka opcja została wybrana podczas finalizowania transakcji.

Jeśli nie udało Ci się odebrać zamówienia 'Zamów i odbierz osobiście' przed czasowym zamknięciem sklepu, otrzymasz od nas e-mail z informacją, że teraz możesz je odebrać.

Ponadto wydłużyliśmy czas na zwroty zakupionych produktów z 30 do 100 dni, bo wiemy, że ta trudna sytuacja, która nas wszystkich dotyka, może mieć wpływ na podejmowanie decyzji. 

Sprawdź naszą wyszukiwarkę sklepów , aby zobaczyć, czy wybrany przez Ciebie sklep jest otwarty i czy godziny jego otwarcia uległy zmianie. 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00