Czy z powodu koronawirusa sklepy adidas są zamknięte bądź ich działalność ograniczona jest w jakikolwiek sposób?
Ostatnio zmienione: 08/09/20
Pomimo sytuacji związanej z koronawirusem, większość naszych sklepów jest otwarta. Prosimy jednak o sprawdzenie, czy konkretny sklep, który chcesz odwiedzić jest otwarty, oraz czy można do niego udać się w bezpieczny sposób. Jeśli status otwartych sklepów zmieni się w jakikolwiek sposób, niezwłocznie o tym poinformujemy. Możesz również skorzystać z naszej wyszukiwarki sklepów {link}, aby otrzymać więcej informacji.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |