alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Co zrobić, jeśli jeszcze nie dotarła do mnie przesyłka?

Czy chcesz dowiedzieć się, jak wygląda obecnie status Twojego zamówienia? Możesz monitorować status swojego zamówienia.
 
Staramy się, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie w standardowym czasie dostawy, ale zdarzają się też nieprzewidziane okoliczności, które spowalniają dostawę.
 
Jeśli w przewidzianym terminie nie dotarła do Ciebie przesyłka, postępuj zgodnie z punktami poniżej.
 
Rozwiązanie

1. Sprawdź dokładnie czas dostawy zamówionego produktu. Jeśli Twoje zamówienie zawiera produkty personalizowane, dostawa trwa 1 - 2 dni robocze dłużej.
 
2. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia
 
3. Sprawdź status dostawy swojego zamówienia w tabelce poniżej. Przedstawia ona każdy etap dostawy i wyjaśnia, co możesz zrobić na danym etapie.


Status dostawy

Rozwiązanie
Zamówienie ma status ‘Anulowano’.

Twoje zamówienie mogło zostać anulowane z kilku powodów. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, dlaczego Twoje zamówienie zostało anulowane.

Zamówienie ma status ‘Otrzymano zamówienie’.

Wydaje się, że niektóre wybrane przez Ciebie produkty nie są dostępne. Prosimy o kontakt. Jeśli produkt nie jest dostępny, zamówienie zostanie anulowane.

Status zamówienia ‘Zamówienie wysłano’. Kod monitorowania dopasowany jest do każdego zamówienia ‘Gotowe do wysyłki’.

Twoje zamówienie opuściło nasz magazyn i znajduje się w firmie kurierskiej. Prosimy o kontakt.

Status zamówienia ‘Zamówienie wysłano’. Kod monitorowania wskazuje, że przesyłka została dostarczona, ale nie dotarła ona do adresata.

Prosimy o kontakt. Być może będziemy musieli poprosić o dowód wysyłki.

Nie otrzymano przesyłki, chociaż monitorowane wskazuje, że została ona dostarczona.

Prosimy o kontakt. Być może będziemy musieli poprosić o dowód wysyłki.
Otrzymano niekompletną przesyłkę. Jest prawdopodobne, że zamówione przez Ciebie produkty dotrą w różnych przesyłkach.

Jeśli nie otrzymasz drugiej przesyłki, skontaktuj się z nami.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00