alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?

ŚLEDŹ SWOJE ZAMÓWIENIE

Sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia. Po prostu wpisz numer swojego zamówienia  adres e-mail, następnie kliknij 'Monitoruj zamówienie', aby otworzyć stronę z informacjami o Twoim zamówieniu.

Możesz znaleźć numer Twojego zamówienia w historii zamówień lub w e-mailu potwierdzającym zamówienie. 

ŚLEDZIĆ PACZKĘ


Monitoruj zamówienie za pomocą linku w e-mailu potwierdzającym  wysyłkę.  

*W przypadku jakichkolwiek opóźnień otrzymasz najdokładniejszą przewidywaną datę dostawy w wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę; będzie ona także dostępna na stronie monitorowania zamówienia od momentu jego wysłania.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00