alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Co mogę zrobić, jeśli podejrzewam, że zakupiony produkt jest podrobiony?

Podrabiane egzemplarze krążą po całym świecie. Jeśli przypuszczasz, że problem dotyczy Twojego zakupu i możesz potrzebować naszego potwierdzenia, aby wystąpić o zwrot pieniędzy, poinformuj nas, gdzie i od kogo (nazwa i adres) został zakupiony produkt. Prześlij następujące informacje:
  • zdjęcie produktu (łącznie ze zdjęciami metek),
  • zdjęcia opakowania,
  • kopię paragonu,
  • wszelkie inne dokumenty otrzymane wraz z produktem,
  • adres strony internetowej, jeśli produkt został zakupiony online.
Ponieważ podrabiane produkty nie pochodzą z naszych zasobów, nie podlegają wymianie i zwrotom kosztów.
 
Nie możemy podać szczegółów dotyczących podejmowanych przez nas działań.
 
Jeśli złożysz skargę na sprzedawcę podróbki na policji, podejmiemy współpracę i odpowiemy na wszelkie pytania na temat oryginalności produktu ze strony organów ścigania.
 
Sugerujemy, aby w przyszłości kupować produkty w naszym sklepie internetowym, w jednym z naszych oficjalnych sklepów lub u autoryzowanego dystrybutora.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00