Jak działa płatność przy odbiorze?
Ostatnio zmienione: 29/09/20
To bezpieczny sposób płatności, który pozwala Ci na zapłacenie za zamówione produkty w momencie odbioru przesyłki w domu. Nie wymagana jest żadna płatność internetowa. Zapłacisz gotówką dostawcy zamówienia. Pamiętaj, aby mieć przygotowaną dokładną kwotę, ponieważ dostawcy nie mają pieniędzy, aby wydać resztę.
Jak wybrać metodę płatności 'Gotówka przy odbiorze'?
Kiedy już włożysz wszystkie produkty, które chcesz kupić, do swojego koszyka, to na stronie, gdzie finalizuje się zamówienia, wybierz metodę płatności 'Gotówka przy odbiorze'.
Nie będzie Cię w domu w czasie dostawy?
Wyślemy do Ciebie potwierdzenie wysyłki wraz z datą dostawy. Możesz zmienić datę dostawy, jeśli wiesz, że w tym czasie nie będzie Cię w domu. Dostawca nie może zostawić przesyłki u Twoich sąsiadów, ponieważ nie została ona opłacona. Możesz to zrobić za pośrednictwem strony UPS , gdzie znajduje się kod do monitorowania przesyłki.
Zwroty i refundacja przy płatności 'Gotówka przy odbiorze'
Chcesz wiedzieć więcej o procesie refundacji przy zamówieniach opłaconych gotówką przy odbiorze? Odwiedź naszą sekcję dotyczącą zwrotów i refundacji.
Pamiętaj, że nie można zapłacić gotówką przy odbiorze, zamawiając następujące produkty:
- produkty personalizowane
- produkty Hype, jak np. kolekcje Yeezy
- produkty, które ponownie pojawiały się w naszych magazynach oraz produkty w przedsprzedaży
- produkty, za które chcesz zapłacić korzystając z karty podarunkowej adidas
- produkty, dla których wybierasz ekspresową dostawę
Jak wybrać metodę płatności 'Gotówka przy odbiorze'?
Kiedy już włożysz wszystkie produkty, które chcesz kupić, do swojego koszyka, to na stronie, gdzie finalizuje się zamówienia, wybierz metodę płatności 'Gotówka przy odbiorze'.
Nie będzie Cię w domu w czasie dostawy?
Wyślemy do Ciebie potwierdzenie wysyłki wraz z datą dostawy. Możesz zmienić datę dostawy, jeśli wiesz, że w tym czasie nie będzie Cię w domu. Dostawca nie może zostawić przesyłki u Twoich sąsiadów, ponieważ nie została ona opłacona. Możesz to zrobić za pośrednictwem strony UPS , gdzie znajduje się kod do monitorowania przesyłki.
Zwroty i refundacja przy płatności 'Gotówka przy odbiorze'
Chcesz wiedzieć więcej o procesie refundacji przy zamówieniach opłaconych gotówką przy odbiorze? Odwiedź naszą sekcję dotyczącą zwrotów i refundacji.
Pamiętaj, że nie można zapłacić gotówką przy odbiorze, zamawiając następujące produkty:
- produkty personalizowane
- produkty Hype, jak np. kolekcje Yeezy
- produkty, które ponownie pojawiały się w naszych magazynach oraz produkty w przedsprzedaży
- produkty, za które chcesz zapłacić korzystając z karty podarunkowej adidas
- produkty, dla których wybierasz ekspresową dostawę
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |