Jak mogę wyeksportować lub usunąć swoje dane treningowe?
Ostatnio zmienione: 16/10/19
PRZEZ ADIDAS RUNTASTIC
Możesz wyeksportować lub usunąć swoje dane treningów w aplikacjach adidas Runtastic: adidas Running by Runtastic i adidas Training by Runtastic oraz na stronie Runtastic.com, stosując się do następujących instrukcji.
PRZEZ ADIDAS
Możesz też wyeksportować lub usunąć swoje dane treningów w aplikacji adidas lub na stronie adidas.pl, stosując się do następujących instrukcji. Na tej samej stronie znajdziesz również więcej informacji o tym, w jaki sposób adidas zarządza Twoimi danymi i chroni je.
Możesz wyeksportować lub usunąć swoje dane treningów w aplikacjach adidas Runtastic: adidas Running by Runtastic i adidas Training by Runtastic oraz na stronie Runtastic.com, stosując się do następujących instrukcji.
PRZEZ ADIDAS
Możesz też wyeksportować lub usunąć swoje dane treningów w aplikacji adidas lub na stronie adidas.pl, stosując się do następujących instrukcji. Na tej samej stronie znajdziesz również więcej informacji o tym, w jaki sposób adidas zarządza Twoimi danymi i chroni je.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |