Jak mogę wyeksportować lub usunąć swoje dane treningowe?

Ostatnio zmienione: 16/10/19
PRZEZ ADIDAS RUNTASTIC
Możesz wyeksportować lub usunąć swoje dane treningów w aplikacjach adidas Runtastic: adidas Running by Runtastic i adidas Training by Runtastic oraz na stronie Runtastic.com, stosując się do następujących instrukcji.

PRZEZ ADIDAS
Możesz też wyeksportować lub usunąć swoje dane treningów w aplikacji adidas lub na stronie adidas.pl, stosując się do następujących instrukcji. Na tej samej stronie znajdziesz również więcej informacji o tym, w jaki sposób adidas zarządza Twoimi danymi i chroni je.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00