Jak mogę wykorzystać swoją kartę podarunkową w sklepie internetowym i aplikacji adidas?

Ostatnio zmienione: 31/12/20
Kod zniżkowy adidas to opcja płatności, którą możesz wykorzystać podczas finalizacji swoich transakcji: 

Jak korzystać z Karty podarunkowej online: 
1. Udało Ci się znaleźć produkty, których potrzebujesz? Przejdź do finalizowania transakcji i wpisz dane dostawy, wybierz sposób dostawy i przejdź do płatności. 
2. Wybierz „Karta podarunkowa”. 
Należy wprowadzić:
– 19-cyfrowy numer Karty podarunkowej (w przypadku fizycznych kart podarunkowych znajduje się on na odwrocie karty)
– 4-cyfrowy kod zabezpieczający (w przypadku fizycznych kart podarunkowych znajduje się on na odwrocie karty)
– Ewentualnie wybrać dodatkową metodę płatności (tylko jeśli całkowita kwota zakupu przekracza saldo na karcie podarunkowej).
3. Kliknij „Zamów teraz”, aby złożyć zamówienie.
Gotowe! Kwotę pozostałą na karcie podarunkowej można zobaczyć na rachunku.

Należy pamiętać, że:
– Karta podarunkowa nie może zostać zwrócona 
– Karta podarunkowa nie może zostać wymieniona na gotówkę 
– Karta podarunkowa nie może być wykorzystana do zakupu innej karty podarunkowej 
– Karta podarunkowa nie może zostać zakupiona ze zniżką 
– Karta podarunkowa może mieć wartość od 20 zł do 250 zł
– Możesz wykorzystać maksymalnie 10 Kart podarunkowych dla jednej transakcji.
– Karta podarunkowa adidas i elektroniczna karta podarunkowa podlegają natychmiastowej aktywacji, więc można z nich korzystać od razu po ich otrzymaniu
– W przypadku zwrotu produktu opłaconego za pomocą Karty podarunkowej, otrzymasz zwrot kosztów w postaci nowej karty podarunkowej. 

Nie pamiętasz PIN-u? 
Automatyczne resetowanie kodu PIN jest niestety niemożliwe, ale możemy wyszukać dla Ciebie konkretne transakcje. Nie zobaczymy Twojego numeru PIN, ale możemy ponownie wysłać e-mail z danymi karty podarunkowej na adres e-mail wykorzystany przy zakupie.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00