Jak mogę zresetować hasło?

Ostatnio zmienione: 16/10/19
PRZEZ ADIDAS RUNTASTIC
Możesz zresetować hasło w aplikacjach adidas Runtastic: adidas Running by Runtastic i adidas Training by Runtastic oraz na stronie Runtastic.com, stosując się do następujących instrukcji.

PRZEZ ADIDAS
Możesz też zresetować hasło w aplikacji adidas lub na stronie adidas.pl, wykonując poniższe kroki:
1. Wejdź na stronę logowania na konto. 
2. Kliknij „Nie pamiętasz hasła?”  
3. Wprowadź adres e-mail swojego konta adidas. 
4. Kliknij „Wyślij”. 
5. Znajdź e-mail potwierdzający zresetowanie hasła w swojej skrzynce.
6. Otwórz go i kliknij „Potwierdź”.
7. Wprowadź nowe hasło.
8. Kliknij „Zmiana hasła”.

Gratulacje! Nowe hasło zostało utworzone. Wyślemy do Ciebie e-mail potwierdzający dokonanie zmiany. 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00