Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Ostatnio zmienione: 06/10/20
Zwroty odbywają się zawsze w ten sam sposób, bez względu na wybór rodzaju płatności.
Ale jeśli zapłacono gotówką przy odbiorze zamówienia, to będziemy potrzebowali danych Twojego konta bankowego, na które przelejemy pieniądze. Natychmiast po otrzymaniu i zatwierdzeniu zwróconych produktów w naszym magazynie wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail, w której poprosimy Cię o dane Twojego konta bankowego.
Wyślemy Ci przypomnienie, jeśli nie odebrano pierwszej wiadomości z prośbą o podanie konta bankowego. Możesz także dodać dane swojego konta bankowego na stronie ze szczegółami Twojego zamówienia, ale tylko wtedy, gdy Twój zwrot zostanie rozpatrzony w naszym magazynie. Kiedy otrzymamy dane Twojego konta bankowego, będziemy informować Cię o refundacji, wysyłając wiadomości e-mail.
Etapy procedowania zwrotów:
Ale jeśli zapłacono gotówką przy odbiorze zamówienia, to będziemy potrzebowali danych Twojego konta bankowego, na które przelejemy pieniądze. Natychmiast po otrzymaniu i zatwierdzeniu zwróconych produktów w naszym magazynie wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail, w której poprosimy Cię o dane Twojego konta bankowego.
Wyślemy Ci przypomnienie, jeśli nie odebrano pierwszej wiadomości z prośbą o podanie konta bankowego. Możesz także dodać dane swojego konta bankowego na stronie ze szczegółami Twojego zamówienia, ale tylko wtedy, gdy Twój zwrot zostanie rozpatrzony w naszym magazynie. Kiedy otrzymamy dane Twojego konta bankowego, będziemy informować Cię o refundacji, wysyłając wiadomości e-mail.
Etapy procedowania zwrotów:
- Powrót przesyłki do naszego magazynu: od 3 do 5 dni roboczych
- Sprawdzanie zwrotu: 1 lub 2 dni robocze
- E-mail z prośba o podanie danych bankowych: wysyłamy bezpośrednio po sprawdzeniu zwrotu
- Czas potrzebny bankowi na zrealizowanie refundacji: maksymalnie 14 dni roboczych (od momentu otrzymania Twoich danych bankowych)
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |