Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?

Ostatnio zmienione: 14/11/19
Odesłanie zamówienia i zwrot pieniędzy 

1:
Przejdź do strony Tracker zamówień na naszej stronie internetowej, klikając na poniższy link
https://www.adidas.pl/monitorowanie-zamowienia
2:
  • Wprowadź “numer zamówienia”
  • Wprowadź “adres emailowy”
  • Nacisnij “zobacz zamówieni”
3: 
Na stronie status zamówienia naciśnij przycisk "Poproś o Refundacje".
4:
  • Wypełnij "dane osobowe"
  • Wypełnij "dane bankowe"
  • Naciśnij "podaj dane"
FYI 
Gdy tylko Twoje żądanie o zwrot srodków zostanie przetworzone,po otrzymaniu produktu przez nasz magazyn, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Zwrot może potrwać maksymalnie do 14 dni roboczych, w zależnosci od banku.


Polityka zwrotów
Aby dowiedzieć się więcej na temat warunków i ograniczeń dotyczących zwrotów, sprawdź zakładkę poświęconą polityce zwrotów.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00