Jak wygląda sprawa zwrotów w okresie związanym z koronawirusem?

Ostatnio zmienione: 22/04/20
COVID-19: Zwroty zabierają więcej czasu niż zazwyczaj

Kiedy otrzymamy zwrot, w ciągu 6 dni roboczych rozpoczniemy proces sprawdzania i autoryzacji zwrotu pieniędzy. 

W związku z sytuacją spowodowaną przez koronawirusa, wydłużamy czas zwrotu zakupionego produktu z 30 do 100 dni. 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00