Jaki jest czas oraz koszt dostawy?

Ostatnio zmienione: 28/03/20

Nasza standardowa dostawa trwa 2 -3 dni robocze. Zamówienie możemy dostarczyć do Twojego domu, sklepu adidas lub w dowolne inne miejsce, z którego wygodnie odbierzesz paczkę. Czas dostawy może być dłuższy w przypadku produktów personalizowanych.

 

Więcej informacji poniżej:

 

Sposób dostawy

Koszt dostawy

Czas dostawy

Otrzymasz zamówienie od UPS pod wskazanym adresem

Za darmo

5 - 6 dni robocze  

Otrzymasz zamówienie od DPD pod wskazanym adresemZa darmo5 - 6 dni robocze
Dostawa ekspresowa od 08:00 do 18:0065 PLN1 dni roboczy



Dni wolne od pracy & Magazyn zamknięty
Dostarczenie zamówień złożonych w dzień wolny od pracy lub jeden dzień bezpośrednio przed dniem wolnym od pracy może zabrać więcej czasu. Weź to pod uwagę, składając zamówienie któregoś z poniższych dni: 01.01.2020, 06.01.2020, 12.04.2020, 13.04.2020, 01.05.2020, 03.05.2020, 31.05.2020, 11.06.2020, 15.08.2020, 01.11.2020, 11.11.2020, 25.12.2020, 26.12.2020.


Zasady wysyłki i ograniczenia

·        adidas.pl wysyła przesyłki tylko na terenie Polski.

·        Czas dostawy jest różny, w zależności od rodzaju zamówionego produktu. Podczas wyprzedaży i promocji czas dostawy może się nieco wydłużyć.

·        Zamówienia wysyłane są tylko w dni robocze. Roboczymi są dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt państwowych w Polsce i w Niemczech.

·        Każda dostawa musi zostać potwierdzona podpisem.

·        Nie dostarczamy przesyłek do skrytek pocztowych.

·        Ze względu na trudności logistyczne w realizacji dostaw na niektórych odległych obszarach, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia i/lub przedstawienia dodatkowych warunków realizacji takiego zamówienia (na przykład uzależnienie dostawy od wartości minimalnej transakcji). Nasi doradcy klienta poinformują Cię o anulowaniu zamówienia i/lub o dodatkowych warunkach jego realizacji tak szybko, jak to możliwe.

 

 

 

 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00