Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
Ostatnio zmienione: 15/02/21
Przy zamówieniu na kwotę co najmniej 110zt – dostawa jest bezpłatna!
Poniższa tabela przedstawia orientacyjny czas dostawy w zależności od aktualnie dostępnej formy dostawy. Przewidywana data dostawy pojawi się podczas finalizowania zamówienia.
Zazwyczaj dostawa zajmuje 3-4 dni roboczych, lecz z powodu COVID-19 terminy mogą się wydłużyć.
Sposób dostawy | Czas dostawy | Koszt |
Przesyłka standardowa do domu z UPS | Dni roboczych: 3-4 | 20 zł Dostawa bezpłatna przy zamówieniu na kwotę co najmniej 110zt |
Odbiór zamówienia w UPS punkcie odbioru. | Dni roboczych: 3-4 | 20 zł Dostawa bezpłatna przy zamówieniu na kwotę co najmniej 110zt |
Odbiór w sklepie adidas | Dni roboczych: 0-4 | Za darmo |
Czas dostawy może być dłuższy w przypadku produktów personalizowanych | Dni roboczych: +1-2 |
Gdzie jest moje zamówienie? Jeśli chcesz monitorować status swojego zamówienia, wejdź na stronę szczegółów zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, na pewno postaramy się zrobić to jak najszybciej. Jeśli wysłaliśmy już do Ciebie wiadomość e-mail z kodem śledzenia przesyłki realizowanej przez UPS, skorzystaj z załączonego w nim linku do monitorowania zamówienia, by mieć dostęp do najaktualniejszych informacji na temat dostawy. Możliwe, że Twoje zamówienie zostało rozdzielone na kilka przesyłek, z których każda posiada oddzielny kod oraz link do monitorowania zamówienia. Produkty w przedsprzedaży i produkty mające ponownie pojawić się w magazynie: Pamiętaj, że: Produkty tymczasowo niedostępne, które można zamówić w przedsprzedaży, mają inny czas realizacji dostawy. Więcej informacji znajdziesz tutaj, a szacowaną datę wysyłki możesz zobaczyć na stronie szczegółów zamówienia. Nie będzie Cię w domu, gdy nadejdzie przesyłka? Możesz zarządzać przesyłką, korzystając z linku monitorowania zamówienia, otrzymanego w e-mailu od: UPS. Możesz przekierować przesyłkę do sąsiadów, pobliskiego punktu odbioru lub zmienić datę jej nadejścia. |
Zasady wysyłki i ograniczenia:
Dostawa zamówień złożonych w święta państwowe lub na dzień przed nimi może potrwać dłużej. Weź to pod uwagę, składając zamówienie w poniższe dni: 01.01.21, 06.01.21, 04.04.21, 05.04.21, 01.05.21, 03.05.21, 23.05.21, 03.06.21, 15.08.21, 01.11.21, 11.11.21, 25.12.21, 26.12.21. |
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |