Jaki jest czas oraz koszt dostawy?

Ostatnio zmienione: 03/08/20

Nasza standardowa dostawa trwa 5-6 dni robocze. Zamówienie możemy dostarczyć do Twojego domu, sklepu adidas lub w dowolne inne miejsce, z którego wygodnie odbierzesz paczkę. Czas dostawy może być dłuższy w przypadku produktów personalizowanych. 

Poniższa tabela przedstawia orientacyjny czas dostawy w zależności od  aktualnie dostępnej formy dostawy. Przewidywana data dostawy pojawi się podczas finalizowania zamówienia. 

 

Sposób dostawy

Czas dostawy

Koszt dostawy

Otrzymasz zamówienie od UPS pod wskazanym adresem

5-6 dni robocze  

20 zł (Bezpłatna dostawa przy zamówieniach powyżej 110 zł) 

Otrzymasz zamówienie od DPD pod wskazanym adresem

5-6 dni robocze

20 zł (Bezpłatna dostawa przy zamówieniach powyżej 110 zł) 


Zamów online i odbierz w sklepie
 
5-6 dni roboczeZa darmo


Dlaczego moje zamówienie jeszcze do mnie nie dotarło?
Jeśli chcesz monitorować status swojego zamówienia, wejdź na stronę szczegóły zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, chcemy Cię poinformować, że robimy wszystko, aby zrobić to jak najszybciej. 
Jeśli wysłaliśmy już do Ciebie wiadomość e-mail potwierdzającą wysyłkę, skorzystaj z załączonego w nim linku do monitorowania zamówienia, by mieć dostęp do najaktualniejszych informacji na temat dostawy.

Dni wolne od pracy & Magazyn zamknięty
Dostarczenie zamówień złożonych w dzień wolny od pracy lub jeden dzień bezpośrednio przed dniem wolnym od pracy może zabrać więcej czasu. Weź to pod uwagę, składając zamówienie któregoś z poniższych dni: 01.01.2020, 06.01.2020, 12.04.2020, 13.04.2020, 01.05.2020, 03.05.2020, 31.05.2020, 11.06.2020, 15.08.2020, 01.11.2020, 11.11.2020, 25.12.2020, 26.12.2020.
 

Zasady wysyłki i ograniczenia

·        adidas.pl wysyła przesyłki tylko na terenie Polski.
.        Dni dostawy: od Poniedziałku do Piątku.

·        Czas dostawy jest różny, w zależności od rodzaju zamówionego produktu. Podczas wyprzedaży i promocji czas dostawy może się nieco wydłużyć.

·        Zamówienia wysyłane są tylko w dni robocze. Roboczymi są dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt państwowych w Polsce i w Niemczech.

·        Każda dostawa musi zostać potwierdzona podpisem.

·        Nie dostarczamy przesyłek do skrytek pocztowych.

·        Ze względu na trudności logistyczne w realizacji dostaw na niektórych odległych obszarach, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia i/lub przedstawienia dodatkowych warunków realizacji takiego zamówienia (na przykład uzależnienie dostawy od wartości minimalnej transakcji). Nasi doradcy klienta poinformują Cię o anulowaniu zamówienia i/lub o dodatkowych warunkach jego realizacji tak szybko, jak to możliwe.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00