Jaki jest czas oraz koszt dostawy?

Ostatnio zmienione: 05/12/19

W związku ze zwiększoną ilością zamówień w promocji Black Friday Weekend, realizacja Twojego zamówienia może się nieco opóźnić. Robimy jednak wszystko, co w naszej mocy, aby dostarczyć Twoje zamówienie najszybciej jak to możliwe. W zależności od daty zamówienia, poniższa tabela zawiera szacunkową datę wysyłki.

Jeśli do tego czasu nie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem wysyłki, najprawdopodobniej nadal przetwarzamy duże ilości zamówień. Jeśli 24 godziny po sugerowanej dacie w dalszym ciągu nie dotarł do Ciebie e-mail potwierdzający nadanie przesyłki, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, w celu sprawdzenia statusu zamówienia.

Czas dostawy jest różny, w zależności od rodzaju zamówionego produktu. Podczas wyprzedaży i promocji czas dostawy może się nieco wydłużyć.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane z magazynu?

Data zamówienia

Przewidywana data wysyłki

listopada 29

grudnia 3

listopada 30

grudnia 4

grudnia 1

grudnia 5

grudnia 2

grudnia 7

grudnia 3

grudnia 9

grudnia 4

grudnia 10

grudnia 5

grudnia 11

grudnia 6

grudnia 11

grudnia 7

grudnia 11

grudnia 8

grudnia 11

grudnia 9

grudnia 12

grudnia 10

grudnia 12

grudnia 11

grudnia 13

grudnia 12

grudnia 13

grudnia 13

grudnia 14

grudnia 14

grudnia 16

 
Sposób dostawyKoszt dostawyCzas dostawy
Otrzymasz zamówienie od UPS pod wskazanym adresem9 PLN*7-8 dni robocze  
*Dostawa darmowa dla zamówień powyżej 120 PLN. adidas.pl wysyła przesyłki tylko na terenie Polski.

Dni wolne od pracy & Magazyn zamknięty
Dostarczenie zamówień złożonych w dzień wolny od pracy lub jeden dzień bezpośrednio przed dniem wolnym od pracy może zabrać więcej czasu. Weź to pod uwagę, składając zamówienie któregoś z poniższych dni: 01.01.2019, 06.01.2019, 21.04.2019, 22.04.2019, 01.05.2019, 03.05.2019, 09.06.2019, 20.06.2019, 15.08.2019, 01.11.2019, 11.11.2019, 25.12.2019, 26.12.2019.


Zasady wysyłki i ograniczenia

  • Zamówienia wysyłane są tylko w dni robocze. Roboczymi są dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt państwowych w Polsce i w Niemczech.
  • Każda dostawa musi zostać potwierdzona podpisem.
  • Nie dostarczamy przesyłek do skrytek pocztowych.
  • Ze względu na trudności logistyczne w realizacji dostaw na niektórych odległych obszarach, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia i/lub przedstawienia dodatkowych warunków realizacji takiego zamówienia (na przykład uzależnienie dostawy od wartości minimalnej transakcji). Nasi doradcy klienta poinformują Cię o anulowaniu zamówienia i/lub o dodatkowych warunkach jego realizacji tak szybko, jak to możliwe.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00