Jakie powiadomienia dotyczące mojego zamówienia będę otrzymywać poprzez aplikację adidas?
Ostatnio zmienione: 29/05/19
Jeśli złożono zamówienie poprzez aplikację adidas i włączono opcję powiadomień push, to możesz spodziewać się powiadomień, kiedy Twoje zamówienie będzie:
- Wysłane
- Dostarczone
- Zwrócone
- Anulowane
- Opóźnione
- Możesz również otrzymywać:
- powiadomienia o eventach i wydarzeniach
- powiadomienia profilowe
- powiadomienia o produktach, obniżkach cen, informacje o dostępności produktów, promocjach itp.
Będziesz także otrzymywać powiadomienia e-mail, aby nie umknęła Ci żadna aktualizacja.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |