Jakie wiadomości e-mail otrzymam na temat mojego zamówienia?
Ostatnio zmienione: 29/05/19
Standardowo otrzymasz następujące wiadomości dotyczące Twojego zamówienia:
- Potwierdzenie zamówienia, oznaczające, że Twoje zamówienie dotarło do nas
- Informacje o wysyłce z kodem pozwalającym na monitorowanie zamówienia
- Wiadomość o dostarczeniu zamówienia
W przypadku zwrotów, następujące wiadomości e-mail zostaną do Ciebie wysłane:
- Potwierdzenie odbioru paczki przez firmę kurierską
- Potwierdzenie, że paczka dotarła do naszego magazynu i zwrot pieniędzy został autoryzowany
W przypadku anulowania zamówienia, otrzymasz e-mail potwierdzający anulację Twojego zamówienia.
Personalizacja
W przypadku zamówienia produktów personalizowanych, otrzymasz dwa dodatkowe powiadomienia e-mail:
- Potwierdzenie, że rozpoczęliśmy pracę nad tworzeniem produktu specjalnie dla Ciebie.
- Potwierdzenie, że Twoje zamówienie zostało wysłane z naszej europejskiej fabryki.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |