Kiedy mogę zacząć śledzić swoje zamówienie – po otrzymaniu potwierdzenia jego nadania?
Ostatnio zmienione: 29/05/19
Po otrzymaniu potwierdzenia nadania przesyłki mogą upłynąć 24 godziny, zanim będzie można zacząć ją śledzić. Dzieje się tak dlatego, że aby można było ją monitorować, dostawca musi dokonać pierwszego skanowania jej kodu. Jeśli otrzymujesz potwierdzenie nadania tuż przed weekendem lub dniem świątecznym, czas ten może się wydłużyć.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |