Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?

Ostatnio zmienione: 25/11/20
W związku ze zwiększoną liczbą zwrotów w tym wyjątkowo aktywnym okresie, realizacja Twojej refundacji może się nieco opóźnić. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby została ona jak najszybciej zrealizowana. Sprawdź poniższą tabelę, aby dowiedzieć się więcej na temat procesu refundacji.

Etapy realizacji refundacji

1. Przetwarzanie pakietu

2. Ramy czasowe na realizację zwrotu pieniędzy przez bank

8-9 dni robocze

Karta kredytowa / debetowa: max 14 dni robocze
PayPal: max 3 dni robocze
DotPay: max 3 dni robocze
Gotówka przy odbiorze: maksymalnie 14 dni roboczych*
Wyślemy Ci kolejny e-mail, gdy tylko rozpoczniemy proces zwrotu i autoryzujemy zwrot pieniędzy.
 

Po autoryzacji zwrotu Twój bank rozpocznie procedurę przesyłania pieniędzy na Twoje konto. Potrzebny na to czas różni się w zależności od banku i sposobu płatności.

Pieniądze otrzymasz w taki sposób, jaka została wybrana metoda płatności za zamówienie.


Rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy od dnia, kiedy:
1. zakończony zostanie proces przyjmowania zwrotu w naszym magazynie; lub
2. zostaniemy przez Ciebie poinformowani o decyzji wycofania się z umowy zakupu i w ciągu 14 dni prześlesz nam dowód na to, że Twoje zamówienie online zostało odesłane.
 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00