alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Co zrobić, aby nie dostawać więcej newsletterów ani wiadomości marketingowych?

Możesz zrezygnować z otrzymywania naszych newsletterów poprzez zaznaczenie odpowiednich zmian w preferencjach Twojego konta. Możesz również zrezygnować z subskrypcji bezpośrednio po otrzymaniu od nas wiadomości.
 
Jak
 
Konto
1. Zaloguj się na swoje konto.
2. Wybierz ‘Preferencje’.
3. Aktualizuj swoje preferencje i kliknij ‘Zapisz’.
E-mail
1. Kliknij ‘Anuluj subskrypcję’ na dole newslettera lub wiadomości marketingowej, którą wysłaliśmy do Ciebie.
2. Sprawdź pole potwierdzenia.
3. Kliknij ‘Aktualizuj preferencje’. 
 
Aplikacje adidas i CONFIRMED:
Powiadomienia Push
1. Wejdź na swój profil poprzez pasek nawigacyjny
2. Przejdź do 'Ustawień'
3. Po prostu odznaczając, anuluj wybór powiadomień Push lub anuluj tylko powiadomienia o newsletterach. 
Możesz także zablokować powiadomienia Push w ustawieniach systemu iOS lub Android na swoim telefonie.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00