alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Jak mogę założyć konto?

To bardzo proste.
 
Najpierw kliknij ‘Logowanie’ w prawym górnym rogu strony, a potem wybierz ‘Rejestracja’, aby rozpocząć rejestrację.
 
Teraz wpisz swoje dane osobowe: Twoje imię, nazwisko, datę urodzenia (DD-MM-RRRR).
 
Następnie wpisz swoje dane logowania: Twój adres e-mail oraz stwórz hasło, które musisz potwierdzić. Teraz wpisz swoje preferencje dotyczące komunikowania się z Tobą i nie zapomnij zaakceptować warunków Regulaminu.
 
Zakończ proces, klikając ‘Prześlij’.
 
Gratulujemy! Masz już konto. Dostaniesz wkrótce od nas e-mail z potwierdzeniem.
 
Aplikacja adidas:
Wybierz ‘Twój profil’ na górze paska nawigacyjnego. Tam możesz się zalogować lub stworzyć swoje własne konto adidas.

Aplikacja CONFIRMED:
Wybierz ‘Twój profil’ na dole paska nawigacyjnego. Tam możesz się zalogować lub stworzyć swoje własne konto adidas.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00