Nie mogę zalogować się do mojego konta Runtastic i/lub adidas. Co robić?

Ostatnio zmienione: 16/10/19
Powodem może być to, że potrzebujesz teraz tylko jednego zestawu danych logowania na wszystkie platformy powiązane z adidas. Sprawdź swoją skrzynkę (również folder „Spam”), aby znaleźć e-mail z informacjami o tym, którego zestawu danych używać. Jeżeli nie potrafisz znaleźć tego e-maila, wypróbuj dane logowania Runtastic oraz adidas – jeden zestaw powinien zadziałać. 

Dowiedz się więcej tutaj.

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00