alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube

Czy mogę wymienić zakupione produkty?

Zamówiono coś na stronie adidas.pl i trzeba wymienić na inny rozmiar? Na tej stronie dowiesz się, jak łatwo można to zrobić.

4-1-Order-tracker
1. Zaloguj się na swoje konto i skorzystaj ze strony z monitorowaniem zamówienia, aby zobaczyć szczegółowe informacje o zamówieniu.
2-2-Pack-your-parcel2. Kliknij opcję „Darmowa wymiana rozmiaru” i wybierz produkt lub produkty, które chcesz wymienić. Wybierz powód wymiany i właściwy rozmiar. Potwierdź wymianę.
2-3-drop-off-parcel

3. Wydrukuj etykietę zwrotu, zapakuj produkt(y) i dostarcz w pudełku do firmy kurierskiej.

Pamiętaj! Musisz to zrobić w ciągu 7 dni. Po tym terminie wymiana rozmiaru zostanie anulowana.

2-4-New-size-sent

4.  Kiedy tylko oddasz swoje oryginalne zamówienie do firmy kurierskiej i zostanie ono zeskanowane, rozpoczniemy wysyłkę wymienionego rozmiaru. 

Kiedy Twoje wymienione zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz od nas e-mail potwierdzający wysyłkę wraz z kodem do monitorowania przesyłki. Wymieniane produkty wysyłane są przesyłką standardową.

Chcesz też zwrócić produkty? Jeśli zwracasz i chcesz wymienić produkty, możesz je zapakować do tego samego opakowania. Użyj etykiety wymiany, a nie etykiety zwrotu, aby przyspieszyć proces. Kiedy przesyłka dotrze do naszego magazynu, zwrócimy Ci pieniądze zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą płatności. Twoja wymiana powinna być już w drodze do Ciebie.  

Uwaga: Wybrano 'Gotówkę przy odbiorze i teraz zwracasz produkty? Bezpośrednio po zatwierdzeniu Twojego zwrotu w naszym magazynie, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o przesłanie nam danych Twojego konta bankowego. Refundacja powinna znaleźć się na Twoim koncie w ciągu 14 dni roboczych.

Co w przypadku, gdy do wymiany użyję otrzymaną etykietę zwrotu? Nie masz drukarki? Możesz skorzystać z etykiety załączonej do zamówienia. Wymiana potrwa wtedy kilka dni dłużej, ponieważ wyślemy produkty po otrzymaniu zwróconych przez Ciebie rzeczy. Rekomendujemy użycie nowej wgenerowanej na stronie etykietki wymiany celem uniknięcia anulacji wymiany.

Produkty rezerwowane poprzez Zamów i odbierz osobiście i odbierane w sklepie adidas: Jeśli odbierasz w sklepie stacjonarnym złożoną w internecie rezerwację, możesz wymienić zamówiony produkt na inny, dostępny w danym momencie artykuł. Możesz również nie odebrać rezerwacji, w tym przypadku zostanie ona anulowana.

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas: Akceptujemy zwroty i wymiany w sklepie, w którym dokonano zakupu. Ponadto we wszystkich sklepach własnych przyjmujemy zwroty produktów zakupionych na terenie danego państwa. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 60 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY & IVY PARK) od dnia zakupu.

  • Wyślemy wymieniany produkt na oryginalny adres dostawy, korzystając ze standardowej formy dostawy.
  • Można tylko wymienić produkt na taki sam, ale w innym rozmiarze. Jeśli chcesz inny kolor lub inny produkt, musisz zwrócić zamówiony i otrzymany już produkt i złożyć nowe zamówienie. Jeśli wybrany rozmiar nie jest dostępny podczas wymiany, oznacza to, że produkt został, niestety, (tymczasowo) wyprzedany.
  • Wymiana nie jest możliwa, jeśli produkt został zakupiony na innej stronie internetowej.
  • Produkty personalizowane tworzymy specjalnie dla Ciebie. Nie mogą one zostać wymienione. Jeśli znajdziesz w nich usterkę produkcyjną, skontaktuj się z nami.
  • Jeśli kupiono produkt w stacjonarnym sklepie adidas, musisz osobiście odwiedzić ten sklep.
  • Produkty Hype, takie jak Yeezy i Ivy Park, nie podlegają usłudze wymiany. 

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00