alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

W ciągu ilu dni mogę zwrócić zamówienie?

Produkty zakupione w sklepie internetowym adidas
Możesz zwrócić zamówienie w ciągu 60 dni (lub 14 dni*, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak Yeezy) od dnia otrzymania. Jeśli zamówienie dotarło do Ciebie w kilku przesyłkach, okres 60 dni rozpoczyna się w momencie otrzymania ostatniej przesyłki.

*Pamiętaj, że najbardziej poszukiwane produkty (hype), takie jak Yeezy, można zwrócić tylko w ciągu 14 dni od daty dostawy. 

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas
Produkty zakupione w tradycyjnym oficjalnym sklepie adidas mogą być zwrócone do sklepu w terminie do 60 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak Yeezy) od daty zakupu. Sprawdź na paragonie dokładną datę zakupu.

Pamiętaj: produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one wymianie, chyba że mają wadę produkcyjną.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00