alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?

Są różne sposoby zwrotu zakupionych produktów; zależą one od miejsca zakupu. Produkty zakupione w sklepie internetowym adidas mogą być zwrócone tylko za pośrednictwem DPD (UPS płatność gotówką za pobraniem). Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas mogą być zwrócone tylko w stacjonarnym sklepie adidas.

Możesz za darmo zwrócić zamówiony produkt w ciągu 60 dni (lub 14 dni*, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak Yeezy) od daty otrzymania go bez podania powodu. Jeśli zamówienie dotarło do Ciebie w kilku przesyłkach, okres 60 dni rozpoczyna się w momencie otrzymania ostatniej przesyłki.

Pamiętaj, że możesz zwrócić zamówione produkty bez żadnych dodatkowych opłat, jeśli zwracane zamówienie odeślesz, korzystając z usług kurierskich tej samej firmy, która dostarczyła oryginalne zamówienie. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotów, które znajdują się poniżej.

1-1-Initiate-return1. Przejdź na stronę adidas.pl/zwroty, powiedz nam, które produkty chcesz zwrócić i dlaczego. Potwierdź swój zwrot.
1-2-Attach-return-label2. Zapakuj produkty, użyj dołączonej do opakowania etykiety zwrotów i naklej etykietę na poprzednią.
1-3-drop-off-parcel

3. Oddaj przesyłkę do najbliższego punktu nadawczego firmy kurierskiej:

DPD

UPS (płatność gotówką za pobraniem)

Jeśli nie możesz znaleźć etykiety zwrotów, nowa etykieta zostanie przesłana do Ciebie automatycznie po zakończeniu kroku 1. 


Pamiętaj: produkty personalizowane tworzymy tylko i wyłącznie dla Ciebie, dlatego nie podlegają one wymianie, chyba że mają wadę produkcyjną.

Rzeczy w niewłaściwym rozmiarze? Zamiast zwrócić, możesz za darmo wymienić je na rzeczy w innym rozmiarze. Więcej informacji na naszej stronie o możliwościach wymiany.

Zakładkę poświęconą polityce zwrotów

Aby dowiedzieć się więcej na temat warunków i ograniczeń dotyczących zwrotów, sprawdź zakładkę poświęconą polityce zwrotów.

Rzeczy kupione za pobraniem 

Chcesz zwrócić artykuł za który zapłaciłeś przy odbiorze? Przejdź do strony pomocy tutaj.

Jakie są zasady zwrotów maseczek na usta i nos?

Jeśli opakowanie z maseczkami na usta i nos nie zostało w żaden sposób otwarte i maseczki nie były przymierzane, można je zwrócić zgodnie z naszymi zasadami zwrotów. Zobacz 'Jakie są zasady zwrotów ' i 'W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów) ', aby dowiedzieć się więcej. Jeśli opakowanie z produktem zostało otwarte, to produktu nie można zwrócić, wymienić ani otrzymać za niego zwrotu pieniędzy. Ma to związek z ochroną zdrowia oraz charakterem produktu. Wyjątek stanowią tylko produkty, które mają wadę fabryczną.

Produkty zakupione w stacjonarnym sklepie adidas

Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie adidas, najlepiej będzie przynieść ten produkt do tego samego sklepu, w którym został zakupiony. Pamiętaj, aby przynieść ze sobą dowód zakupu (rachunek), a zwrotów można dokonać w czasie 60 dni (lub 14 dni*, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak Yeezy) od dnia zakupu. Pamiętaj, w naszych stacjonarnych sklepach nie możemy obecnie przyjmować zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.

Produkty zakupione u autoryzowanego partnera

Jeśli produkty zostały zakupione u naszego autoryzowanego partnera, skontaktuj się z nim, gdyż nasi partnerzy mają własne zasady dotyczące zwrotów. Nie ma możliwości zwrotu do stacjonarnego sklepu adidas produktu zakupionego w sklepie partnerskim.

W przypadku produktów z ochronną polietylenową wyściółką: jeżeli wyściółka ochronna została usunięta, produkt nie może być zwrócony ani wymieniony – jest to uwarunkowane higieną i ochroną zdrowia. 

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00