alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

W jaki sposób mogę zwrócić produkty kupione w stacjonarnym sklepie adidas?

Zanim poinformujemy Cię, w jaki sposób zwrócić produkt zakupiony w tradycyjnym sklepie, prosimy o sprawdzenie czy sklep, w którym kupiono produkt, jest sklepem własnym adidas, czy naszym sklepem partnerskim. A to z tego powodu, że chociaż sklepy partnerskie mają logo adidas, to mają również swoje własne regulacje dotyczące zwrotów. Informację o tym, jaki był to sklep, możesz znaleźć na rachunku otrzymanym przy zakupie. Jeśli nie możesz znaleźć tej informacji na rachunku, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który na pewno Ci pomoże.

Jak mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie własnym adidas?
  1. Produkt, który chcesz zwrócić, przynieś po prostu do sklepu w ciągu 60 dni (lub 14 dni, przy produktach najbardziej poszukiwanych - hype, takich jak YEEZY & IVY PARK) od jego zakupu. Przyjmujemy wszystkie produkty zakupione w naszych sklepach oprócz: strojów do pływania, bielizny, produktów toaletowych i kosmetyków, produktów do ochrony butów oraz produktów personalizowanych.
  2. Upewnij się, że masz ze sobą oryginalne opakowanie i wszelkie akcesoria. Prosimy o zwracanie produktu w ich oryginalnym, nienaruszonym stanie, ze wszystkimi metkami.
  3. Przynieś ze sobą oryginalny rachunek lub paragon. Jeśli nie możesz znaleźć paragonu, przynieś kartę kredytową lub wyciąg z banku, to pomoże nam odnaleźć Twoją płatność. 

Jak mogę zwrócić produkt zakupiony w sklepie partnerskim adidas?
Różne sklepy mają różne regulacje dotyczące zwrotów. Prosimy o skontaktowanie się ze sklepem, gdzie produkt został zakupiony, i zapoznanie się z polityką zwrotów danego sklepu.
 
Czy mogę zwrócić zamówione przez internet produkty do dowolnego sklepu adidas?
W chwili obecnej nie możemy zapewnić przyjmowania zwrotów produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym.
 
Czy mogę zwrócić zamówienie z tradycyjnego sklepu do sklepu internetowego?
Produkty kupione w sklepie nie mogą być zwrócone do sklepu internetowego.
 
Czy mogę zwrócić zakupione w stacjonarnym sklepie produkty do innego sklepu adidas?
Jeśli produkt zakupiono w sklepie własnym adidas, można go zwrócić do dowolnego sklepu adidas na terenie kraju, w którym produkt został zakupiony. Nie dotyczy to naszych sklepów partnerskich.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00