alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Kiedy zostanę obciążony za zamówione produkty?

To zależy od rodzaju zamówionych produktów i sposobu płatności.
 
Karty kredytowej lub debetowej
Jeśli płatności dokonywana jest przy użyciu karty kredytowej lub debetowej:
  • Przy zamówieniu standardowych produktów – Twoja karta zostanie obciążona w momencie wysłania przesyłki z naszego magazynu. Po otrzymaniu zamówienia, autoryzujemy należną kwotę, a po wysłaniu do Ciebie zamówienia, obciążamy nią Twoją kartę.
  • Przy zamówieniu produktów personalizowanych – Twoja karta zostanie obciążona w momencie składania zamówienia.
 
PayPal
Jeśli wybrano PayPal, zostaniesz obciążony w momencie złożenia zamówienia.
 
DotPay
Jeśli wybrano DotPay, zostaniesz obciążony w momencie złożenia zamówienia.
 
Gotówka przy odbiorze
Gotówka przy odbiorze, czyli płatność za pobraniem, pozwala Ci zapłacić za zamówienie w momencie odbioru przesyłki. Prosimy pamiętać o przygotowaniu odpowiedniej kwoty, ponieważ kurier nie ma możliwości wydania reszty. Brak możliwości opłacenia kartą, czy inną metodą elektroniczną.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00