alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Jaką gwarancją są objęte moje zakupy?

Każdy produkt adidas wyprodukowany lub zakupiony w ciągu ostatnich dwóch lat może zostać zwrócony do naszego działu autoryzującego zwroty.  Niezbędna jest do tego kopia oryginalnego rachunku lub dowód zakupu.
 
Jeśli chcesz zgłosić roszczenia gwarancyjne, skontaktuj się z nami. Wymagane jest załączenie zdjęć, które w wyraźny sposób pokazują wadę, numer produktu (ART # składający się z 6 elementów kod cyfrowy lub alfanumeryczny na etykiecie produktu) oraz sam produkt. 
 
Jeśli chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie z powodu zauważonej wady, zanieś go do jednego ze sklepów w tym samym kraju. Personel sklepu zapozna się z uszkodzeniem.
 
Pamiętaj, że nie rekompensujemy kosztów zakupu produktów, które uległy uszkodzeniu w inny sposób, w tym w wyniku zaniedbania, niewłaściwego użytkowania lub zużycia. Nie możemy zwrócić pieniędzy, jeśli produkt nie został zakupiony w naszym firmowym sklepie lub w naszym oficjalnym sklepie internetowym.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00