alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Dlaczego mój kod zniżkowy nie nalicza poprawnego rabatu w moim zamówieniu?

Promocje dotyczą tylko wybranych produktów. Niektóre produkty mogą być wyłączone z promocji (np. kolekcja Yeezy lub inne, najpopularniejsze artykuły hype). Każdorazowo taka informacja znajduje się na stronie danego artykułu w sklepie online oraz w aplikacji.  Jeśli kod jest ważny, a zastosowana została nieprawidłowa zniżka procentowa, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci dowiedzieć się, co się stało. 
 
Zapoznaj się z warunkami regulaminu, przewidzianymi przez podmiot, który wydał Twój kupon zniżkowy i upewnij się, czy zniżkę można zastosować przy Twoim zamówieniu. Link do regulaminu znajdziesz na dole przesłanego przez nas e-maila z kodem, pod linkami do Lokalizatora Sklepów i Polityki Prywatności. Możesz też przejść do jednej z witryn partnerskich, aby zapoznać się z warunkami partnerów, które mogą się różnić w zależności od współpracy.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00