alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

Jak mogę wystąpić o dodatkowy kupon zniżkowy?

Kiedy można wymienić kod zniżkowy? 
Pamiętaj, że: jeśli całe Twoje zamówienie zostało anulowane lub jeśli została podjęta przez Ciebie decyzja o anulowaniu całego zamówienia, kod zniżkowy zostanie automatycznie aktywowany ponownie w ciągu 24 godzin. Nie musisz się z nami w tej sprawie kontaktować. Po prostu z niego skorzystaj, a zadziała ponownie!
 
Możesz poprosić o ponowną aktywację, kiedy:
– zwrócisz część lub całe zamówienie, do którego realizacji wykorzystano kod zniżkowy. Upewnij się, że zamówienie zostało zwrócone, zanim poprosisz o nowy kod zniżkowy.
– Twój kod nie działa, a masz pewność, że: 
         1. Nie próbujesz zastosować kodu do zakupu produktu, który jest wyłączony z promocji 
          2. Kod nie stracił ważności.  
          3. Kod został poprawnie wpisany – bez dodatkowych spacji, błędnych znaków czy niepoprawnie użytych wielkich lub małych liter. 
–  zastosowany kod nie gwarantuje poprawnej zniżki.
 
W przypadku którejś z powyższych sytuacji – skontaktuj się z nami i poproś o dodatkowy kod zniżkowy.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00