W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
ŚLEDŹ SWOJE ZAMÓWIENIE
Sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia. Po prostu wpisz numer swojego zamówienia adres e-mail, następnie kliknij 'Monitoruj zamówienie', aby otworzyć stronę z informacjami o Twoim zamówieniu. Możesz znaleźć numer Twojego zamówienia w historii zamówień lub w e-mailu potwierdzającym zamówienie. |
ŚLEDZIĆ PACZKĘ
Monitoruj zamówienie za pomocą linku w e-mailu potwierdzającym wysyłkę. |
*W przypadku jakichkolwiek opóźnień otrzymasz najdokładniejszą przewidywaną datę dostawy w wiadomości e-mail potwierdzającej wysyłkę; będzie ona także dostępna na stronie monitorowania zamówienia od momentu jego wysłania.
Przekierowanie przesyłki do punktu odbioru UPS w ostatniej chwili
Nie ma Cię w domu, ale będziesz w pobliżu punktu odbioru UPS w czasie dostarczenia przesyłki? Przekieruj przesyłkę do punktu odbioru UPS. Możesz wybrać punkt odbioru, który najbardziej Ci odpowiada, nawet na godzinę przed dostarczeniem paczki. Jak to działa:
- Na dzień przed dostarczeniem przesyłki otrzymasz od UPS e-mail z potwierdzeniem planowanego czasu dostawy.
- W e-mailu kliknij opcję „przekieruj”.
- Wybierz (inny) punkt odbioru UPS, który Ci odpowiada.
- Potwierdź wybór punktu odbioru.
- Otrzymasz e-mail, kiedy przesyłka będzie gotowa do odbioru. Odbierz przesyłkę w ciągu 5 dni roboczych. Koniecznie zabierz ze sobą ważny dokument ze zdjęciem.
Często zadawane pytania
- W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?
- W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu(-ów)?
- Jaki jest czas oraz koszt dostawy?
- Ile kosztuje zwrot produktów?
- Co dzieje się z moim kodem zniżkowym w razie zwrotu (części) zamówienia lub w przypadku anulowania zamówienia?
- Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane/zwrócone zamówienie?
- W jaki sposób mogę skorzystać z vouchera?
- Jak wygląda odesłanie rzeczy i zwrot pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy odbiorze?
Gdzie jest moje zamówienie?
Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 17:00 |