W jaki sposób mogę dokonać zwrotu rezerwacji „Zamów i odbierz osobiście”?

Ostatnio zmienione: 27/08/20

Jeżeli nie jesteś zadowolony z zamówionego do sklepu towaru, możesz go po prostu zostawić bez konieczności płacenia. Jeżeli jednak towar został opłacony i zabrany do domu, możesz dokonać zwrotu w jednym z naszych sklepów stacjonarnych na terenie kraju, a nasi pracownicy dokonają wymiany lub zwrotu pieniędzy. Nie zapomnij tylko o dowodzie zakupu, tj. paragonie.

W przypadku zwrotów produktów odebranych „Zamów i odbierz osobiście”, zapoznaj się z warunkami zwrotu produktów zakupionych w tradycyjnym sklepie.

 

Czy artykuł był pomocny?

Tak / Nie

Gdzie jest moje zamówienie?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00
Sobota 09:00 - 17:00