alert-erroralert-infoalert-successalert-warningbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkIcons/Communication/USP/Cash-deliveryIcons/Communication/USP/Delivery-eveningIcons/Communication/USP/Delivery-same-dayIcons/Communication/USP/Delivery-storeusp-deliveryIcons/Communication/USP/Exchangeusp-free-returnsIcons/Communication/USP/Gift-cardIcons/Communication/USP/KlarnaIcons/Communication/USP/Salearrow-backarrow-downarrow-left-longarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclipboardclosecross-smalldownloaddropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube
adidas

W jaki sposób można złożyć rezerwację „Zamów i odbierz osobiście”?

Ze względu na lokalne ograniczenia usługa Click &Collect nie jest obecnie dostępna. Czy złożyłeś już zamówienie, które planowałeś odebrać w sklepie? Nie martw się, wszystkie złożone zamówienia będą dostępne do odbioru zaraz po ponownym otwarciu naszych sklepów
 
 
1. Znajdź produkt, który chcesz zamówić i przejdź do finalizowania transakcji.
2. Jako metodę dostawy wybierz „Odbiór w sklepie”.
3. Wpisz swoją lokalizację, a następnie kliknij „Znajdź”, aby znaleźć sklep w Twojej okolicy, w którym możesz odebrać swoją rezerwację Zamów i odbierz osobiście.
4. Wybierz sklep i kliknij „Odbierz tu”. Pamiętaj, że produkty mogą mieć różny status dostępności:
  • dostępne (w sklepie)
  • może zostać dostarczony do sklepu
  • niedostępne (może zostać tylko dostarczony do domu lub na wskazany adres)
5. Wpisz swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail.
6. Wybierz, czy chcesz otrzymywać SMS-y o realizacji Twojego zamówienia. Jeśli tak, wpisz swój numer telefonu i zaznacz, że chcesz otrzymywać powiadomienia SMS.
7. Zanim przejdziesz do finalizowania zamówienia, upewnij się, że wybrano prawidłowy adres dostawy i że jest to adres wybranego przez Ciebie sklepu.
8. Kliknij „Złóż i odbierz”, aby zakończyć proces rezerwacji. Otrzymasz teraz wiadomość e-mail potwierdzającą Twoją rezerwację. Kiedy Twoja rezerwacja będzie gotowa do odebrania w wybranym sklepie, powiadomimy Cię drogą mailową i przez SMS (jeśli została zaznaczona taka opcja). Pamiętaj, że zarezerwowane produkty będą czekały na Ciebie w sklepie tylko przez 11 dni. Zapłacisz za nie w sklepie podczas odbioru.
 
Warunki, aby złożyć rezerwację „Zamów i odbierz osobiście"
Pamiętaj, że możesz złożyć rezerwację Zamów i odbierz osobiście, jeśli:
  • Usługa Zamów i odbierz osobiście jest dostępna w tym okresie. W czasie wyprzedaży i akcji promocyjnych usługa ta nie jest dostępna.
  • Twoja rezerwacja nie zawiera produktów personalizowanych.
  • Twoja rezerwacja ma mniej niż 6 produktów.
  • Wartość Twojej rezerwacji nie przekracza 4000 zł.
  • Twoja rezerwacja nie zawiera najbardzie poszukiwanych produktów.
Pamiętaj, że zawsze możesz zamówić produkty z dostawą do domu, jeśli nie możesz złożyć rezerwacji Zamów i odbierz osobiście.

CZY ARTYKUŁ BYŁ POMOCNY?

GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?

Zaloguj się lub skorzystaj z funkcji monitorowania (Tracker), aby śledzić swoje zamówienie, rozpocząć zwrot, anulować lub sprawdzić status zwrotu pieniędzy.

NADAL NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Pon.- Pt.: 08:00 - 18:00

Sobota: 09:00 - 17:00